.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اداره روابط عمومی استانداری مازندران در وضعیت انحلال
رستمعلی مشاور جوان استاندار می شود ؟
چارت جدید ابلاغی وزارت کشور ، استاندار از میان چهار مشاور رسمی که می تواند داشته باشد باید یک نفر را به عنوان مشاور جوان استاندار منصوب نموده و دو کارشناس تمام وقت زیرنظر مشاور جوان فعالیت می نمایند .
رستمعلی مشاور جوان استاندار می شود ؟

به گزارش خبرنگار شمال نيوز ، پس از ابلاغ چارت جدید استانداری های سراسر کشور از سوی مشاور وزیر کشور و رئیس مرکز نوسازی ، تحول اداری و فناوری اطلاعات این وزارت ، اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری با اداره کل حوزه استاندار ادغام و دفتری جدید تحت عنوان " دفتر استاندار و روابط عمومی " در استانداری های سراسر کشور تشکیل می شود .

بر اساس اسناد منتشر شده از سوی فارس ، این چارت جدید تشکیلاتی در ماههای پایانی سال گذشته با امضای معاون وقت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور و وزیر کشور تایید شده و در تاریخ 26/2/91 از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئییس جمهور جهت اجرا به وزارت کشور ابلاغ شده است که پیرو این ابلاغیه قریب به یکماه پیش رئیس مرکز نوسازی ، تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت کشور طی نامه ای به استانداران سراسر کشور ، ساختار جدید سازمانی استانداری ها را اعلام نموده و خواستار اجرای آن شده است .

هر چند که بعضی از از اصحاب رسانه نسبت به این تصمیم وزارت کشور انتقاد کرده و آنرا موجب افول اطلاع رسانی در استانداری ها دانسته اند و حتی طبق شنیده ها بعضی از استانداران و مسئولین استانداری های کشور نیز خواستار تجدیدنظر در این ساختار شده اند اما گویا پس از گذشت یک ماه ، وزارت کشور و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور بر تصمیم گرفته شده و اجرای آن تاکید دارند . با این حساب باید شاهد انحلال ادارات روابط عمومی استانداری ها و از جمله اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران و خداحافظی کمال رستمعلی از سمت ریاست این اداره پس از 4 سال باشیم .

اما از طرفی گمانه زنی هایی در خصوص انتصاب کمال رستمعلی به عنوان مشاور و رئیس گروه مشاوران جوان استاندار مازندران به گوش می رسد . جایگاهی که از بهار سال گذشته تا کنون و پس از انتقال مشاور جوان سابق استاندار مازندران به نهادی دیگر و خودداری و انصراف چند نفر از گزینه های احتمالی تصدی این سمت به علت مسائل شخصی خالی مانده است . هر چند که گویا این پیشنهاد در سال گذشته نیز به رستمعلی داده شده بود اما وی تصدی همزمان مدیریت روابط عمومی و گروه مشاوران جوان را قبول نکرده و ترجیح داده بود که در روابط عمومی به فعالیت خود ادامه دهد .

طبق نامه معرفی چارت جدید ابلاغی وزارت کشور ، استاندار از میان چهار مشاور رسمی که می تواند داشته باشد باید یک نفر را به عنوان مشاور جوان استاندار منصوب نموده و دو کارشناس تمام وقت زیرنظر مشاور جوان فعالیت می نمایند .

کمال رستمعلی از جمله مدیران جوان استان بوده که در سوابق کاری وی ریاست اداره روابط عمومی شهرداری ساری ، دبیر شورای روابط عمومی استان ، دبیر شورای اطلاع رسانی استان ، سخنگوی ستاد تسهیلات سفر مازندران  و ... دیده می شود .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 خرداد 1391
این متن را خودش داد که بزنید؟
نا شناس 31 خرداد 1391
انشالله که خیره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
علیرضا 31 خرداد 1391
رستمعلی از مدیران جوان موفق و دلسوز استان است و طاهایی باید به این جوان بها بدهد
نا شناس 31 خرداد 1391
خدا قوت به آقای رستمعلی و امید به اینکه در جایگاهی مناسب از توان و نیروی آن عزیز استفاده گردد.
سهيل 31 خرداد 1391
متن دستور استاندار در خصوص روابط عمومي:
جناب رستمعلي
جنابعالي كما في السابق مسووليت روابط عمومي را به عهده خواهيد داشت و براي ارتقاء روابط عمومي استانداري به اداره كل نيز طبق مصوبه دولت و نظريه معاون اول رييس جمهور پيگيري موثر صورت مي گيرد.
نا شناس 31 خرداد 1391
براي شهرداري ساري متاسفام كه اقا مسول روابط عمومي بود البته ما كه يادمون نمياد حالا
مسعود 31 خرداد 1391
به آقای رستمعلی تبریک عرض می نمایم انشالله موفق وپیروز باشند
نا شناس 1 تير 1391
در پی ابلاغ چارت جدید استانداری های سراسر کشور از سوی مشاور وزیر کشور و رئیس مرکز نوسازی ، تحول اداری و فناوری اطلاعات این وزارت ،که ادارات روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ها با اداره کل حوزه استاندار ادغام و دفتری جدید تحت عنوان " دفتر استاندار و روابط عمومی " در استانداری های سراسر کشور تشکیل می شود،کمال رستمعلی نظر استاندار مازندران را در اینخصوص جویا شد.
به گزارش شمال نیوز سید علی اکبر طاهایی استاندار مازندران دستوری در پاسخ بدین موضوع اعلام که به شرح ذیل می باشد:
جناب رستمعلي
جنابعالي كما في السابق مسووليت روابط عمومي را به عهده خواهيد داشت و براي ارتقاء روابط عمومي استانداري به اداره كل نيز طبق مصوبه دولت و نظريه معاون اول رييس جمهور پيگيري موثر صورت مي گيرد.
خاطرنشان می سازد بعضی از از اصحاب رسانه نسبت به این تصمیم وزارت کشور انتقاد کرده و آنرا موجب افول اطلاع رسانی در استانداری ها دانسته اند و حتی طبق شنیده ها بعضی از استانداران و مسئولین استانداری های کشور نیز خواستار تجدیدنظر در این ساختار شده اند.
نا شناس 1 تير 1391
متاسفم برای سیستم اداری که روابط عمومی ادارات رو منحل میکنه ..جایگاه روابط عمومی در کشور های پیشرفته بالاترین جایگاه در سیسم اداری است ولی در اینجا همه چیز برعکسه..البته این شاهکار رو شهردار ساری هم انجام داد. متاسفم برای آقایان به جای حل مسائل مردم دنبال کارهای حاشیه ای و انحرافی هستند
نا شناس 1 تير 1391
ایشان بازوی پر توان برای اصحاب رسانه بودند
ما اهای رسانه در غرب مازندران بی نهایت از ایشان سپاسگذاریم و دوست داریم ایشان همچنان بعنوان مسئول روابط عمومی فعالیت نماید
نا شناس 2 تير 1391
واهشاً نظر ها رو بزارید سلیقه ای عمل نکنین شما وظیفه سنگینی دارید //
به نظر من خیلی ضعیفه آقای رستمعلی ...
مهدی اکبری 2 تير 1391
اولا روابط عمومی بسیار مواثر ولازم است ، بعید نیست از مدیران ارشد که اینگونه تصمیمات نا مناسب بگیرند .
نکته اینجاست واقعا آقای رستمعلی بکار مشاوره می آید .
خلاقییتش چه بوده که به درجه مشاور جوان استاندار برسد البته این همه مثل مابقی تصمیمات بزرگان
جناب استاندار زمان زبان گویا عمل کم گذشته است قطعا اگر این امکانات در اختیار جوانان دیگر بود ،بسیار کارآمد تر از فرد مذکور هستند بهتر از این هم می شد چه کنیم که متاسفانه بعضی ها اسرار دارند همین اندازه ببینند
ودیگران حق دیدن بیشتر از این را ندارند.اگرهم نقدکنی ....
نا شناس 3 تير 1391
بابا حالا چی شده مگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ رستمعلی بره یا نره کجای مملکت خراب یا درست میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا ول کنید این حرفها رو...........
رستمغلی نباشه یکی دیگه میاد،رستمعلی هم میره یه جا دیگه مشغول میشه..........
اینقدر موضوعات و افراد رو بی دلیل بزرگ نکنید !!!!!!!!!
موضوعات مهمتری هم هست که باید به اونها پرداخته بشه........
نا شناس 10 مهر 1391
بيوگرافی مشاور جوان استانداری مازندران: آقای اکبر غلامیان
ایشان اصالتا زاده بخش سرحمام بابل هستند. بفارغ التحصیل کارشناسی ریاضی محض دانشگاه تربیت معلم سبزه وار بوده و بلافاصله پس از فارغ التحصیلی در دوره کارشناسی ارشد سیستمهای اقتصادی اجتماعی دانشگاه علم و صنعت قبول شد. دوران دانشجویی ایشان در دوره ارشد قرین شد با انتخابات ریاست جمهوری و ایشان با مراجعه به ستاد انتخابات مرکزی آقای احمدی نژاد در انجا فقط مکبر نمازجماعت بوده اند. سپس با توجه به نزدیکی ایشان با اقای علی احمدی بدلیل رابطه استاد-شاگردی قرار شد که بعد از اینکه اقای علی احمدی وزیر تعاون شد اقای غلامیان بشه مشاور جوان اقای وزیر. ولی مجلس به اقای علی احمدی بعنوان وزیر تعاون رای اعتماد نداد و لذا غلامیان دستش از منصب مشاور جوان وزیر کوتاه شد. بنابراین با درخواست و التماس های مکرر ازاقای علی احمدی ایشان را راضی کرد که بابت حضورش در ستاد انتخابات اقای احمدی نژاد ایشان حداقل بعنوان مشاور جوان استاندار مازندران منصوب بشه. به پیشنهاد اقای علی احمدی و موافقت اقای احمدی نژاد، اقای اکبر غلامیان شد مشاور جوان استاندار وقت مازندران اقای شفقت.اقای غلامیان در هنگام حضور در استانداری بعنوان مشاور جوان، هنوز فارغ التحصیل نشده بود و دوره خدمت سربازی را هم نگذرانده بود. با اینحال بعد از حضور در استانداری به وی ماهیانه يک میلیون تومان حقوق داده می شد و يک ودیعه وام بیست میلیونی با بهره پایین جهت خرید خودرو و تهیه مسکن به وی اعطا شد. اقای غلامیان به منظور محکم نمودن جایگاهش بعد از سپری شدن چند مدت از حضورش در استانداری با دختر استاندار ازدواج نمود. وی برای تحصیل کارشناسی ارشد با خودروی خدمت استانداری مازندران به دانشگاه علم و صنعت تهران رفت و امد می کرد. ایشان هیچ سابقه اجرایی و مدیریتی در هنگام تصدی پست مشاور جوان نداشتند. حتی سوابق تحصیلی ایشان نیز در ان زمان که کارشناسی ریاضی محض بوده کاملا نا مرتبط بوده و اگر بخواهید رشته ارشد ایشان را مرتبط بدانید باید خاطر نشان کنم که ایشان با گذراندن 12 واحد در دو ترمی که در ان زمان در ارشد گذرانده چطور می توانست یک متخصص و مشاور برای استانداری مازندران باشد؟ ایا افرادی متخصص تر و ممجرب تر نبود؟ بنده صدها نفر رو می شناسن که در ان زمان کاملا محق تر از ایشان بودند. همزان با فعالیت بعنوان مشاور جوان، اقای غلامیان دوران سربازی خود را نیز با درخواست از اقای علی احمدی ریاست وقت پیام نور کشور، بعنوان هیئت علمی در دانشگاه پیام نور بابل در گروه صنایع به اتمام رساند و بلافاصله مقدمات هیئت علمی شدن خود را نیز فراهم کرد. شایان ذکر است شرایط هيئت علمی مهندسی صنايع داشتن تحصیلات مهندسی صنايع هم در دوره کارشناسی و هم در دوره کارشناسی ارشد است که متاسفانه اقای غلامیان دارای تحصیلات کارشناسی ریاضی است که مغایرت با قانون وزارت علوم دارد و چه بسا افراد بسیار محق تر از اقای غلامیان وجود داشتند که بخاطر عدم احراز این شرط، رد صلاحیت شدند. بنده بعنوان يک متخصص مجرب و متدین این کشور گله مند هستم که چرا صلاحیت های فنی و تخصصی افراد برای چنین پست های در اولویت قرار نمی گیرد و چرا افرادی نظیر اقای اکبر غلامیان از فیلتر بازرسی بسادگی رد می شوند؟ ایا فقط داشتن صلاحی های دینی و فرهنگی شرط کافیست برای احراز پست مشاور و یا صلاحیت های فنی و مهندسی و تخصصی نیز باید در نظر گرفته شود؟ اگر کسی مدعی است که ایشان درارای هرگونه سابقه ای قبل از اخذ پست مشاوره هست لطفا در جواب من کامنت بگذارد. با تشکر از سایت شمال نیوز بابت چاپ این گلایه نامه!
ارادتمند: استاد مازنی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.